۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۴۵۶۶۳
استاندار خوزستان:

کمبود سوخت نداریم| کالا به میزان کافی در بنادر وجود دارد

کمبود سوخت نداریم| کالا به میزان کافی در بنادر وجود دارد
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اصناف غیرضروری باید تعطیل شوند، گفت: در زمینه تأمین سوخت برای استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ظهر امروز پس از برگزاری نخستین نشست ستاد تنظیم بازار استان در سال جدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصناف غیرضروری باید تعطیل شوند، عنوان داشت: فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی ها، قصابی ها، خواربارفروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مواد غذایی باید فعال بوده و به خدمات خود ادامه دهند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی موظف و متعهد شدند تا به هنگام ورود مشتریان به فروشگاه، مواد ضدعفونی و یا دستکش در اختیارشان قرار دهند تا سلامتی شهروندان تأمین شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید مواد غذایی مورد نیاز مردم را تأمین کنند، ادامه داد: انبار فروشگاه‌ها پر است، کالا در انبار‌های استراتژیک به میزان کافی وجود دارد، سه میلیون تن کالا در بندرامام موجود هست که در حال توزیع شدن است.

شریعتی با اشاره به اینکه محدودیت‌های وضع شده در انسان برای رفت و آمد شامل توزیع کالا‌ها نیست، گفت: ضدعفونی بنادر، کامیون‌ها و قطار‌ها صورت می‌گیرد و روند توزیع کالا‌های اساسی در سراسر کشور بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه تأمین سوخت استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مردم، شایعات مطرح شده در فضای مجازی را دنبال نکنند و اخبار را از رسانه ملی پیگیر شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات